среда, 21. јун 2017.

INGRID HD Beauty Innovation BRONZER

Leto nam je stiglo, a sa njim i želja da izgledamo preplanulo i sveže. Nešto što nam u tome pomaže, jeste svakako i šminka.Ono što meni uveliko upotpunjava taj proces jeste Ingrid HD Beauty Innovation BRONZER.


Ovo je bronzer koji mi je zaista nedostajao u kolekciji. Nalazi se u specijalno dizajniranom crnom pakovanju od 25 grama, poklopac je providan, tako da možete videti sam proizvod bez otvaranja.
Bronzer je u obliku cveta ruže, i mogu reći da upravo tako i miriše! Pravi letnji miris koji me očarao.
Iako je na prvi pogled jako tamne nijanse, verujte mi-nije. Daje jako nežan i lep bronzani izgled koži, više čokoladnog nego hladnog podtona.


Mat je završnice i ne pravi fleke prilikom nanošenja. Može se vrlo lepo i bez problema nadograditi, tako da ga preporučujem svima, bez obzira kakav ten imali.
Mogu ga koristiti osobe sa svim tipovima kože, zaista je jako postojan i ne hvata se za suve delove na licu.
Ja ga uvek nanosim četkom za bronzer od sintetičke dlake i primetila sam da se skoro uopšte ne truni, što je stvarno na jednom zavidnom nivou.
A kako se nalazi u kutijici od 25 grama, trajaće vam ''večno''.


Bronzer možete poručiti sa sajta Kozmetika & Parfemi OVDE, a njegova cena je 595,00 dinara.

Postovi koji bi vas možda interesovali:


Da li ste probale ovaj bronzer, koji inače koristite? ♥

*PR proizvod

7 коментара: