субота, 16. септембар 2017.

Jakne za jesen sa sajta Rosegal.com


Rosegal is one of my favorite sites.  On this site,  you can find clothes,  shoes,  things for the house,  bags,  makeup items...

Rosegal je jedan od mojih omiljenih sajtova,  ako ne i najomiljeniji.
Na ovom sajtu mozete pored garderobe pronaci i obucu,  stvari za kucu, torbe, razne zanimalice za kosu i sl.



How autumn is coming to us,  I decided to order one jacket that I missed in my closet.
I decided to order two jackets,  because I couldn't decide about the colors in my mind.
The price is really affordable,  so I bought two.

Kako nam se blizi jesen,  odlucila sam da porucim jaknu koja mi je falila u ormaru.
Odlucila sam da umesto jedne, ipak narucim dve jer nisam mogla da se odlucim oko boje,  a buduci da je cena zaista pristupacna, nijednog trenutka nisam oklevala.





Jackets are real autumn.  They are made of excellent material,  which I believe will not miss water. They also have a dropper,  that I like it a lot.

Jakne su bas prave jesenje,  dakle ni previse takne,  ni "debele".  Napravljene su od odlicnog materijala,  koji verujem da nece propustati vodu. Takodje imaju i kapuljacu,  sto mi se posebno dopalo.



The price of a jacket is $14, which you must agree with me,  is very affordable price.
I took them in the S size.

Cena jedne jakne je 14 $,  sto je morate se sloziti sa mnom,  zaista pristupacna cena u odnosu na cene u nasoj zemlji,  kada su ovakve slicne jakne u pitanju,  i uzela sam ih u S velicini koju inace i nosim.


I leave you to enjoy in the pictures and you can see how jackets stand on me.
Just want to add that this was another great shopping!

Ostavljam vas da uzivate u slikama i vidite kako jakne stoje na meni.
Ja cu jos samo dodati da je ovo bila jos jedna divna kupovina i da sam ostala odusevljena kada su stigle.






BYE HERE- hooded jacket






16 коментара:

  1. Rosegal zaista ima odličnu ponudu, imam jednu sličnu jaknu, možda je čak i ista, no nisam sigurna i super mi služi u ovim prelaznim danima. Definitivno nisi pogriješila što si 2 poručila! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Imam identican model u maslinasto zelenoj boji i mnogo je udobna :-)
    Tvoje su fenomenalne i kombinacije mi se bas dopadaju <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/09/mother-of-flamingos.html

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. wow i love these jackets so much..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jakne su odlične, baš u duhu jeseni koja samo što nije stigla. Super post.

    www.ccaammblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Great choices! You look nice :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Crvena jaknica je jako lepa!
    Bas je onako ful kako bih ja rekla haha, sve te jesenje nijanse!

    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Enjoy your new jackets. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/09/30/peremo-ves/

    ОдговориИзбриши