петак, 10. новембар 2017.

I SEE THE AUTUMN IN THE SUNSET

Da li i vi, kao ja, volite jesen i jesenje boje? Da li uživate u poslednjim toplim danima u ovoj godini i u poslednjim zracima sunca? Ja uživam, kao što možete primetiti na fotografijama. Boja koja obeležava svaku moju jesen, pa i ovu, jeste svakako braon. 
I haljina i torba su porucene sa Zaful sajta, ako se to pitate već sada. 


~Do you, like me, like autumn and autumn color? Do you enjoy the last warm days of this year and in the last rays of the sun? I enjoy, as you can see in the photos. The color that is marked my every autumn, even this one, is certainly brown.

Dress and bag are ordered from zaful double 11, if you are asking that already.




Haljinu sam poručila u S velicini, i odgovara mi. 
Udobna je i prijatna za nošenje, nije napravljena od pamuka, ali je prava haljina za jesen. Dakle, skrojena je od nekog debljeg materijala od pamuka i veoma je topla.

Mnogo lepo stoji kada se obuče, prezadovoljna sam njenim kvalitetom. Ne ističe nedostatke na telu, tako da - bez brige! 

~I bought the dress in S size, and it suits me. It's comfortable to wear, it's not made of cotton, but it's a real dress for the autumn.

It looks so nice when it's dressed, I'm very pleased with its quality.









BYE HERE - Lace Up Long Sleeve Knitted Dress



Torba je takođe poručena sa Zaful sajta. Prakticna je jer je mala, međutim, ne može stati dosta stvari unutra, ali je opet efektna i lepa. 
Nije skupa, i takode možete skinuti kaiš sa nje i tako je nositi. 
Čini mi se da je ovo najkvalitetnija torba koja mi je stigla do sada, a poručila sam dosta njih.

~The bag is also ordered from the Zaful site. It is practical because it is small, however, can not stand a lot of things inside, but it is also effective and beautiful again.
 It's not expensive, and it's also possible to take off the belt from it, and so wear it. 
It seems to me that this is the best quality bag I've ever received from this site.








BYE HERE - Chain Zip Metal Handbag



Ako me pitate da li treba da kupujete stvari sa ovog sajta, imate zeleno svetlo!

~If you ask me if you need to buy things from this site, you have a green light! 



DRUGI MODNI POSTOVI/OTHER FASHION OUTFITS:


BLACK & WHITE ARE THE BEST LOVERS



14 коментара:

  1. Super kombinacija, draga. ❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. So nice and interesting post, my darling. Lovely haul! Great items, like them so much! Amazing review. Love this dress. Bag is also nice! Have a nice day, darling.
    How to make the best lips scrub? Write about it, on my blog.
    New post is here. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. You look beautiful. :) I like your bag. :)
    $22.99
    Kisses from Poland. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, kao i blog! Haljina mi se jako dopada, već duže vreme hoću da naručim neku haljinu baš sa tim "pertlanjem" napred, a ti si napravila pravi izbor, boja je skroz jesenja.

    Pratim te! <3

    Nova sam na Bloggeru, ovde je moj prvi post: chiccappuccino.blogspot.rs

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  5. Nice dress! I love this color) Have a nice weekend!

    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  6. I definitely love autumn colours! They are so warm and pretty. This outfit is really beautiful. I absolutely love that dress.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna kombinacija! Sve si divno uklopila ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/11/diy-diet-vegan-balls.html

    ОдговориИзбриши
  8. Super post.♡
    www.kraljicadrameblog.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
  9. Lepo ti stoji braon boja. :)

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sviđa mi se uklapanje kombinacije sa šminkom, posebno boja ruža je prelepa!

    Novi #MyLife post! | Instagram

    ОдговориИзбриши
  11. Lepo si uklopila haljinu i torbicu. Svidja mi se i model i kako ti stoji.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши