недеља, 31. децембар 2017.

EAU THERMALE AVÉNE HYDRANCE OPTIMALE LÉGÈRE | KREMA ZA NORMALNU I MEŠOVITU, OSETLJIVU KOŽU

Da li nekada imate osećaj da je neki proizvod napravljen baš za vas i vaše potrebe? Da li postoji neki proizvod kod kojeg vam apsolutno sve odgovara, i ne biste ništa menjali, čak i kada biste mogli?
Takav proivod je meni Eau Thermale Avène HYDRANCE OPTIMALE LÉGÈRE krema za normalnu i mešovitu, osetljivu kožu.




Prvenstveno, moram da kažem da je meni kozmetika Eau Thermale Avène promenila celokupnu svest o nezi kože. S obzirom na to da je moj tip kože mešovit, nekada malo više masniji, a nekada čak i sa suvim delovima, potrebna mi je hidratanta krema, ali nemasne teksture. Naime, potrebna mi je krema koja će mi pružiti dovoljno hidratacije, a neće zapušiti pore i onemogućiti mojoj koži da diše.
To je činjenica koju sam shvatila tek kada sam počela da koristim upravo ovu kremu, jer mi njena tekstura najviše odgovara i zaista prija.




 Eau Thermale Avène HYDRANCE OPTIMALE LÉGÈRE krema je lagane, fluidne teksture, a pruža koži dubinsku hidrataciju.
Održava vlažnost osetljive kože pomoću sinergističkog delovanja aktivnih sastojaka koji omogućavaju kontinuirano oslobađanje sredstava za vlaženje, lipidnog tria i Avène termalne vode umirujućeg i protiviritacijskog delovanja.
To je zaista tako. Pošto je moja koža povrh svega i veoma osetljiva, pa čak i sklona crvenilu, zaista primećujem da mi ova krema umiri lice čim je nanesem.
Prvenstveno, sam njen miris je umirujuć. Ukoliko imate negativnih iskustava sa jakim mirisima krema, to je takođe jedan od razloga zašto vam od srca preporučujem da probate ovu kremu ukoliko smatrate da će odgovarati vašim potrebama, jer joj je miris zaista umirujuć i nežan, mislim da nikome ne bi smetao.




Takođe, ova krema je namenjena i dehidriranoj i koži sa znakovima dehidratacije, koja se može javiti zbog izloženosti raznim nadražujućim faktorima.
Upija u trenu, tako da može služiti i kao dobra podloga pre šminkanja, za šta je ja takođe koristim.
Kada žurim i nemam vremena da čekam drugu kremu da upije, nanesem upravo ovu i bez brige sam.
Osim toga što je koža brzo upije, ona ostavi na koži jedan nežni, zaštitni film preko kojeg će tečni puder odlično ''leći''. Zahvaljujući jedinstvenom sistemu mikrokapsula, ova krema matira nepoželjni sjaj i omogućava postojanost šminke, što je jedan od razloga zašto sam zanemarila sve svoje baze za šminkanje.


AKTIVNI SASTOJCI: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA) CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL (CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL) CYCLOMETHICONE SUCROSE STEARATE GLYCERIN BUTYLENE GLYCOL SUCROSE DISTEARATE POLYMETHYL METHACRYLATE BENZOIC ACID BETA-SITOSTEROL BHT CARBOMER CHLORPHENESIN DISODIUM EDTA FRAGRANCE (PARFUM) GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT (GLYCINE SOJA SEED EXTRACT) HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES LECITHIN PEG-32 PEG-400 PHENOXYETHANOL POLOXAMER 188 SODIUM CHONDROITIN SULFATE SODIUM HYDROXIDE

S obzirom na to da u svom sastavu ima Avène termalnu vodu koja ima ulogu da umiri kožu, deluje antiritativno i ostavlja trenutni osećaj prijatnosti na koži.
Taj osećaj prijatnosti se u mom slučaju odnosi na to kakav izgled moja koža dobije nakon nanošenja ove kreme. Naime, koža mi odmah deluje svežije, odmornije, napunjena je vlagom, dovoljno je hidrirana i na prvi pogled jedrija.




Dolazi u pakovanju od 40 ml, što nikako nije mala količina upravo zbog toga da je za jedno nanošenje potrebna minimalna količina.
Ja je koristim svakodnevno, nekad čak i više puta u toku dana, a nije ni blizu kraju.




Kako je došla zima i sa njom naravno i hladniji dani, počela je koža na određenim mestima da se peruta i dobila sam male suve pečate po licu na koje sam se već navikla.
Međutim, kada sam počela kremu svakodnevno da koristim, ta suvoća kože je polako nestajala, što je dovoljan pokazatelj koliko ova krema meni prija i koliko mi u stvari pomaže.
Sada, nakon nekih dvadesetak dana korišćenja, ten mi je u potpunosti izjednačen, bez suvih delova i sitnih bubuljica od kojih patim još od puberteta.
Nemojte da dozvolite sebi da se naviknete na nešto što vam smeta, a možete ga promeniti. To govorim iz razloga što sam se ja jednostavno bila pomirila sa činjenicom da u hladnijim danima moja koža dobije suve delove i da mi ništa tada ne pomaže.
Potrebno je samo da dovoljno upoznate svoju kožu i na osnovu znakova koje vam ona daje, pružite sebi odgovarajuću negu. To je zapravo ključ za zdravu i lepu kožu, to zapamtite i primenite, jer je koža organ koji sve pamti i vratiće vam onako kako je negujete i čuvate.




Ukoliko ste se pronašli u nekom od mojih problema sa kožom i imate sličan ili isti tip kože kao ja, zaista vam preporučujem da probate ovu kremu i sami se uverite u sve blagodeti iste.
Ja je koristim u kombinaciji sa Eau Thermale Avène termalnom vodom, o kojoj ću vam pisati vrlo uskoro.
Da li ste vi probali nešto iz širokog asortimana Eau Thermale Avène kozmetike, i ako jeste, šta vi meni preporučujete da probam? ♥








Нема коментара:

Постави коментар